mercoledì 28 maggio 2014

Con piacere trasmettiamo questo invito. Cordiali Saluti Fabiola e Paolo Ferrin

                             IX an dal teatrut dai fruts
La pro loco “Lis aghis” di Romans di Vildivar us invide al IX an dal “Teatrut dai fruts.
 Dutis lis fameis che an gust che i lôr fruts a sedin impegnâs a imparâ la lenghe furlane e cjacarâ par mieç dal teatri e ca sedin in tês scuelis primaris, podin iscrivisi gratis par mieç di chest indiriz  paolo.bortolussi8@tin.it    o in chescj numars – P.B. 339 5719699— Davide De Candido  333 7722191  proloco.lisaghis@alice.it Lis lezions a si tignaràn la sere tor lis nouf (o si metin dacuardi cun vualtris) dôs voltis la setemane in tal ex asilo di Romans di Vildivar. Lis lezions a scomensaràn  finide la scuele, al finarâ i prins di setembar (se o veis di lâ in feris a no son problems). Il test a lè di Franca Mainardis  “La cjase dal timp”. Tal cors a si fasarâ esercizis di concentrazion, di memorie , di inventive , ce môt stâ sul palc e recitazion.
Us spieti ce tancji, Paolo Bortolussi, chel cal insegne.
Faseit cognossi,Grasie
P.S.-Se son zovins dês medis in su che vedin voe di fa une esperienze di insegnament, ju spieti ducji.
La pro loco “Li saghis”di Romans di Varmo vi invita:
Dal 2006 abbiamo iniziato con il Teatrut dai fruts, adesso che siamo il 2014 continuiamo con il IX  anno.
Tutte le famiglie che hanno piacere che i loro figli imparino il Friulano ed parlare tramite il teatro e siano nelle scuole primarie, possono iscriversi gratuitamente in questo indirizzo e-mail o cel..
Le lezioni si terranno la sera verso le 9 o orario da voi richiesto, due volte la settimana, nel ex asilo di Romans di Varmo. Le lezioni innizieranno finita la scuola e finirà agli inizi di settembre (se dovete andare in ferie non sono problemi).Il testo è di Franca Mainardis “La cjase dal timp”(La casa del tempo).Il corso sarà completato con esercizi di concentrazione, memoria , di inventiva , come stare sul palco e recitazione spontanea.
Fate conoscere,Grazie..

P.S: se dei ragazzi-e vogliono fare un’esperienza di insegnamento ai ragazzi con piccole norme di esercizi base, saranno ben accolti.

Nessun commento:

Posta un commento